התחילו כבר היום להגן על ילדיכם!
הקליקו להורדה פשוטה ונוחה של PureSight Multi ותוך דקות ספורות ילדיכם יהיו מוגנים ואתם תוכלו לישון בשקט.


התקבלה הודעה כי פעולת הרישום נכשלה עקב בעיית תקשורת, מה עלי לעשות?

  1. בדקו את חיבור האינטרנט שלכם, ודאו שאתם במצב מקוון ומחוברים לאינטרנט.
  2. בדקו את מאפייני ה-Personal Firewall (הגדרות ‘חומת האש’) שלכם, עליכם לאפשר ל- PureSight PC להיות פעילה במחשב.
  3. בדקו את הגדרות ה-Proxy שלכם, במידה אתם מחוברים לאינטרנט דרך שרת proxy במקום באמצעות התחברות ישירה, עליכם להגדיר את ה-Proxy שלכם גם ב- PureSight PC.
    לשם כך, בצעו את הפעולות הבאות:
    • לחצו קליק ימני על סמל התוכנה בשורת המשימות (ממקום בצד שמאל בתחתית המסך).
    • בחרו ב"העדפות".
    • במסך "כניסה להעדפות", הקלידו את סיסמת המנהל /הורים שקבעתם במהלך התקנת התוכנה.
    • במסך "הגדרות כלליות -הגדרות מתקדמות", לחצו על "לשינוי הגדרות".
    • לחצו על "חיבור לאינטרנט".
    • הזינו את הגדרות שרת ה-proxy שלכם.
    • לחצו על "בצע".
    • לחצו על "אישור".
    • לחצו על "יציאה".
  4. לחצו שוב קליק ימני על סמל התוכנה בשורת המשימות (ממקום בצד שמאל בתחתית המסך).
  5. בחרו ב"רישום PureSight PC".
  6. הקלידו את קוד הרישום שלכם המופיע על אריזת המוצר, או שקיבלתם באמצעות הדוא"ל, ולחצו על "הפעלה" כדי להמשיך:


  7. לאחר הפעלת המוצר תתקבל הודעה על כך- PureSight PC הופעלה בהצלחה.
**שימו לב: שימרו על קוד הרישום וסיסמת ההורים הרחק מהישג ידם של ילדים ומשתמשים שאינם רשאים לגשת להגדרות התוכנה. סיסמאות אלה מאפשרות גישה להגדרות התוכנה וכן להתקנה ולהסרה עתידית של מוצר זה.