|
|
התקבלה הודעה כי פעולת הרישום נכשלה עקב בעיית תקשורת, מה עלי לעשות?
- בדקו את חיבור האינטרנט שלכם, ודאו שאתם במצב מקוון ומחוברים לאינטרנט.
- בדקו את מאפייני ה-Personal Firewall (הגדרות ‘חומת האש’) שלכם, עליכם לאפשר ל- PureSight PC להיות פעילה במחשב.
-
בדקו את הגדרות ה-Proxy שלכם, במידה אתם מחוברים לאינטרנט דרך שרת proxy במקום באמצעות התחברות ישירה, עליכם להגדיר את ה-Proxy שלכם גם ב- PureSight PC.
לשם כך, בצעו את הפעולות הבאות:
- לחצו קליק ימני על סמל התוכנה
בשורת המשימות (ממקום בצד שמאל בתחתית המסך).
- בחרו ב"העדפות".
- במסך "כניסה להעדפות", הקלידו את סיסמת המנהל /הורים שקבעתם במהלך התקנת התוכנה.
- במסך "הגדרות כלליות -הגדרות מתקדמות", לחצו על "לשינוי הגדרות".
- לחצו על "חיבור לאינטרנט".
- הזינו את הגדרות שרת ה-proxy שלכם.
- לחצו על "בצע".
- לחצו על "אישור".
- לחצו על "יציאה".
- לחצו שוב קליק ימני על סמל התוכנה
בשורת המשימות (ממקום בצד שמאל בתחתית המסך).
- בחרו ב"רישום PureSight PC".
-
הקלידו את קוד הרישום שלכם המופיע על אריזת המוצר, או שקיבלתם באמצעות הדוא"ל, ולחצו על "הפעלה" כדי להמשיך:

- לאחר הפעלת המוצר תתקבל הודעה על כך- PureSight PC הופעלה בהצלחה.
**שימו לב: שימרו על קוד הרישום וסיסמת ההורים הרחק מהישג ידם של ילדים ומשתמשים שאינם רשאים לגשת להגדרות התוכנה. סיסמאות אלה מאפשרות גישה להגדרות התוכנה וכן להתקנה ולהסרה עתידית של מוצר זה.
|