|
|
סמל התוכנה שלי השתנה או נעלם, מה עלי לעשות?
סמל התוכנה נמצא בשורת המשימות וממקום בצד שמאל בתחתית המסך.
סמל התוכנה משתנה על פי מצבי התוכנה הבאים:
סמל התוכנה:
- התוכנה במצב תקין ופעיל.
סמל התוכנה:
- התוכנה במצב כבוי/ מצב מנהל / לא מסננת.
סמל התוכנה:
- התוכנה במצב רישום לא בוצע / רישום התוכנה פג.
סמל התוכנה:
- התוכנה במצב לא תקין / פגומה - התקנה מחדש עם קובץ ההתקנה ובחירה ב-"Repair" תפתור את הבעיה.
סמל התוכנה נעלם
באפשרותכם לשלוט אם סמל PureSight PC יוצג בשורת המשימות או לא.
על מנת לעשות זאת, אנא בצעו את הצעדים הבאים:
- לחצו על תפריט "התחל" של מערכת ההפעלה, בתוך "כל התוכניות" נווטו ל"PureSight PC", הנמצא בתוך "PureSight Technologies Ltd" ולאחר מכן לחצו על סמל התוכנה
.
- לחצו קליק ימני על סמל התוכנה
בשורת המשימות (ממקום בצד שמאל בתחתית המסך).
- בחרו ב"העדפות".
- במסך "כניסה להעדפות", הקלידו את סיסמת המנהל /הורים שקבעתם במהלך התקנת התוכנה.
- לחצו על "אישור".
- מסך "הגדרות כלליות" יפתח. תחת "הגדרות מתקדמות" לחצו על "לשינוי הגדרות...".
- לחצו על "סמל תוכנה".
-
בחרו את האפשרות המועדפת עליכם עבור הצגה או הסתרה של סמל התוכנה:

- לחצו על "בצע".
- לחצו על "אישור".
- לחצו על "יציאה".
|